lördag 2 februari 2008

Resan är slut

Ja, så var den här gravidresan slut och en helt ny resa har påbörjats.
På ett sätt har den trots allt gått ganska fort, åtminstone när man kan se tillbaka så här i efterhand. Det känns inte alls som speciellt länge sen som jag fick det där efterlängtade pluset i maj förra året, men under resans gång kändes det som om tiden stod stilla.
Nu är vi i mål tillslut.
Vår son är 8 dagar gammal och jag kan inte se mig mätt på honom.
På ett sätt känns det så overkligt att ha en liten bebis igen, men på alla andra sätt så känns det så rätt och självklart att ha honom här hos sig.
Jag ska skriva ner min förlossningsberättelse som ett avslut på gravidbloggandet, och sen får jag väl fortsätta att blogga om livet som mamma till en efterlängtad liten sladdis...

Inga kommentarer: