tisdag 15 januari 2008

Sista eller näst sista bm-besöket?

I eftermiddags var jag hos min bm igen. Fick äntligen träffa min ordinarie igen och hon är toppen! Aldrig stressad, iaf så visar hon aldrig att hon är det.
Fick en liten extra pratstund idag eftersom det blev så "fel" förra gången.

Idag var blodtrycket lägre igen, 120/75-80, så skönt det kändes! SF-måttet var 36, magen har sjunkit nu. Lillbus är fortfarande rörlig, men det var ju inte heller oväntat och hjärtljuden låg på 137 idag. Tror han sussade sött när vi började böka med magen, för han sprallade efteråt.

Vi skrev in en liten sammanfattning av graviditeten och vi bokade ett nytt bm-besök om en vecka, men kanske så blir det inte av. det beror ju på om jag är mogen för igångsättning på fredag eller inte, men det känns skönt att ha det ifall jag ska gå en vecka till.

Så idag var jag för sista eller näst sista gången hos min bm!!! Helt galet!!

Inga kommentarer: