söndag 20 januari 2008

Varannan natt

Gaaaah!
Jag är så trött idag!
Jag verkar bara kunna sova hyffsat varannan natt numera. Och jag är en sån som verkligen behöver mina sovtimmar, annars går jag omkring halvt medvetslös under dagen.
Imorse vaknade jag vid 4.30 när mannen kom in för att sova. Han satt uppe för att vända dygnet inför sina nattskiftspass på jobbet, men det var ju lögn för mig att somna om igen efter det.
Så vid 8 när sonen vaknade gick jag upp också. Varför ligga kvar och snurra i sängen när jag ist kan sätta mig i soffan och slösurfa på datorn??
Så nu hoppas jag att jag får sova bättre natten till imorgon, men med min "tur" så ligger jag väl på förlossningen och föder inatt ist för att få sova i min sköna säng... ja, det sista vore väl egentligen inte helt fel ;-)

Inga kommentarer: